• DoahPoshanu1.jpg
  • DoahPoshanu2.jpg
  • DoahPoshanu3.jpg
  • DoahPoshanu4.jpg
  • Doshkatext1.png
  • Doshkatext2.png

ПРОЄКТ «КУПУЙ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ» - КОЛИ ВИБІР МАЄ ЗНАЧЕННЯ!

Правління Спілки споживчих товариств Хмельницької області в рамках співпраці з Хмельницькою облдержадміністрацією і Хмельницькою міською радою виступила ініціатором участі в проекті «Купуй Хмельницьке!» у якості партнерів. Про сам проєкт та досвід участі в ньому є бажання поділитись з колегами-кооператорами.

Про проект «Купуй Хмельницьке». З метою підтримки місцевих товаровиробників, підвищення їх конкурентоспроможності та збільшення впізнаваності місцевих торгових марок Хмельницька обласна державна адміністрація спільно з Хмельницькою міською радою реалізували проект «Купуй Хмельницьке!».

Власне «Купуй Хмельницьке» – саме проєкт Хмельницької міської ради, спрямований на широкомасштабну промоцію орендованої продукції місцевого виробництва. Бренд «Купуй Хмельницьке» стартував одразу у двох містах – у нашому і одному з польських міст Жешув. Зараз в місті Жешув відбувається великий щорічний захід, куди з’їжджаються виробники з регіону і країни. Представлено там і шість подільських виробників.

Вектори реалізації. Проєкт впроваджувався шляхом маркування у торговельній мережі області продукції місцевих товаровиробників особливими брендованими цінниками та воблерами з метою привернення увагу споживачів до цієї продукції. Окрім того відбувалася прокламація проєкту плакатами, розміщенням реклами в засобах масової інформації та агітуванням купувати продукцію вітчизняних виробників саме в закладах торгівлі, які є учасниками проєкту. Уся надана рекламна продукція була безкоштовною. Зі свого боку апарат правління споживспілки виступив координатором проєкту та забезпечив прокламацією торгові одиниці на місцях.

Магазини типу «Маркет» системи споживчої кооперації Хмельницької області на ряду з такими мережами супермаркетів як «Економ» та «АТБ» стали в центрі уваги споживачів. Ідеї соціального бізнесу вже давно не новинка в сфері маркетингу. Проте безспірним є той факт, що кооперативна торгівля повинна залучати споживачів пропагуючи й ідеї взаємовигідного партнерства та забезпечення соціального іміджу. Такий маркетинговий вихід посприяв зверненню уваги на торгову мережу споживчої кооперації Хмельниччини та її вагомий внесок в розбудову торгівлі в сільській місцевості.

Загалом серед закладів кооперативної мережі області учасниками проекту «Купуй Хмельницьке» стали близько 30 закладів торгівлі у 18 населених пунктах Хмельниччини. До проекту були приєднані більше ніж 80 місцевих товаровиробників.

Місцевий товаровиробник на полиці кооперативного магазину. Дослідженням асортименту магазинів мережі встановлено, що 85 % фреш-групи становить продукція місцевих товаровиробників. Це пояснюється, зокрема, такими практичними моментами як швидке псування продукції та можливість її швидкого обміну на свіжу. Саме місцеві виробники будучи наближеним територіально до наших магазинів як центрів збуту мають можливість здійснити це без затримок та порушень договірних взаємовідносин.

На полицях магазинів презентуються товари більш ніж 50 місцевих виробників: Хмельницька макаронна фабрика, ПрАТ «Хмельпиво», ТОВ «Верес», ТМ «Айріс» с.Міцівці ФОП Боднар В.А., ФГ «Подільська марка», ТМ «Ласлава», ПП «Дунаєвецькийхлібзавод», Волочиський хлібокомбінат ТОВ «Агробізнес», Красилів СТ «Домашній хліб», ТОВ«Хмельницький хлібокомбінат». ТОВ «Віньковецькийсирзавод», ТОВ «Новоушицький маслозавод», ТОВ Деражнянський молочний завод, ТОВ «Староконстантинівцукор», ТОВ «Наркевичський цукровий завод», ЗАТ «Шепетівський цукровий завод», ЗАТ «Теофіпольський цукровий завод», ЗАО Агрофірма «Авіс» с.Гуменці, ТОВ «Агрохліб Дунаївці, ТОВ «Хмельницький зернопродукт» та інші.

Констатуємо, й той факт, що значна кількість місцевих товаровиробників виготовляє високоякісну продукції та здійснює збут не лише по всій області та Україні, а й закордон.

Соціальний імідж і не тільки. Через карантин більшість хмельницьких виробників зазнали чималих збитків. Аби їх підтримати, в управлінні економіки Хмельницької міської ради розробили спеціальні наліпки, створили новий проморолик і започаткували акцію. Варто зазначити, що заклади торгівлі на селі теж отримали свою «порцію збитку», оскільки селяни реалізовуючи консервативний тип ощадливості намагались максимально економити на покупках від чого страждала й мережа. Відсутність платоспроможності у покупця – відсутність доходу в продавця.

Проєкт показав позитивні результати у збільшенні обсягів реалізації продукції та підвищення соціального іміджу закладів торгівлі, як його учасників.

Голова правління Красилівської райспоживспілки Ковальчук Руслан Володимирович.

«До участі в проєкті спочатку поставився скептично. Поряд з тим, колаборація виявилась ефективною. Рекламні заходи дали свій результат. Брендування закладів торгівлі інформаційними матеріалами викликали у споживачів інтерес та питання як до усього нового. А якщо є інтерес, відвідувач не проходить повз магазину. А за розмовою зі спритним продавцем не помітить як вже й скупився»

Голова Волочиського РайСТ Слободянюк Віктор Васильович

«Взаємодіючи з органами місцевого самоврядування, ми не вперше підтримуємо ініціативи та новації в сфері торгівлі.У порівняльній торгівлі однаковою асортиментною групою молочної продукції перемогу в продажах отримав місцевий виробник, продукція якого виділялась орендованим воблером. Виявляється «ВИБІР МАЄ ЗНАЧЕННЯ».

Голова правління Городоцького РайСТ Ярчак Анатолій Іванович

«Для нас участь у проекті стала можливістю економії на маркетингових послугах в умовах фінансової скрути, викликаної пандемією. Безкоштовна рекламна продукція та повсюдна рекламна на біг-бордах, сіті-лайтах залучила свого покупця. Споживач сьогодні мислить новими категоріями, акцентує увагу на соціальному бізнесі.»